onsdag 27. februar 2019

Layout med stort hjerte

I november døde min stefar og min sønns morfar veldig brått og uventet, i altfor ung alder. Å scrappe dette bildet av han og min sønn ble derfor veldig spesielt for meg. De var så glad i hverandre og elsket å være sammen.

Jeg har klippet ut et stort hjerte i gull bølgepapp. Dette har jeg malt med litt hvit Marabu akryl mousse og rød og gull glittermaling fra Cosmic Shimmer.



Teksten er skrevet med Sakura Pigma Micron-penn.

De små tekstene er stickers fra Papirdesign.


Produkter fra Marabu, Cosmic Shimmer og Sakura distribueres i Norge via Global Hobby og Kunst.


1 kommentar:

  1. Kjempefin LO! Herlig bilde og flott med det store hjertet :)

    SvarSlett

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.