lørdag 2. februar 2019

Skolejente LO

Hei!

I dag vil jeg vise frem en layout med skoletema. Jeg falt veldig for det digitale motivarket I Love Craft fra by Digital Paper og har valgt å bruke flere av disse motivene på layouten min. Tekstene på motivene er hobby/scrapbookingrelatert, men jeg har dekket over disse med mer passende tekster for mitt tema.

Bakgrunnsarket jeg har brukt kommer fra Papirdesign. Jeg har brukt hvit akrylmaling fra Amsterdam over en bokstavstensil på bakgrunnen, og langs kantene har jeg skriblet med en hvit Sakura Gelly Roll penn. I tillegg til de digitale motivene har jeg brukt diverse mønsterark fra Studio Light og limt dem fast litt på skrå og tilfeldig.

 Jeg har klippet ut litt forskjellige papirelementer fra et Papirdesignmønsterark, og ellers pyntet veldig enkelt med enamel dotter og plusstegn. Dottene er fra Marianne Design.

Produkter fra Amsterdam, Sakura, Studio Light og Marianne Design distribueres i Norge av Global Hobby og Kunst.

Ha en fin dag!

1 kommentar:

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.