lørdag 20. juli 2019

Dåpskort

Hei!

Her har jeg laget ett bestillingskort til dåp. Ei jente på 11 år skulle døpes. Må si jeg grublet litt på hva jeg skulle finne på som motiv til dette kortet. Men så såg jeg plutselig dette motiviet som I love digi design hadde, og det passet jo helt perfekt! Tenker også at det passer til konfirmasjon. Kjekt med flere bruksområder. I love digi er min favoritt når det gjelder digitale motiver! Verdt å sjekke ut denne etsy siden! 


Jeg har brukt Papirdesign mønsterark fra serien Vårstemning. Papirdesign stempelet "dåp" passet perfekt i en 1" epoxy sirkel! Den er fra platen "Dåp PD18418". Det ble flott pynt av det!



Innsiden er også ett digitalt motiv. Pyntet enkelt med en klistremerketekst fra Papirdesign. 


Håper du ble inspirert !

Klem fra meg





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.