onsdag 3. juli 2019

Juhuu, lek og moro - Layout

Hei og hopp!
I dag vil jeg dele en 12x12 layout med dere.

 For å røffe opp layouten min litt, som er i ganske så sukkersøte farger, har jeg brukt flere stilige korkprodukter fra Kort&Godt. Jeg har brukt korkark i to av hjørnene, og også pyntet med noen ferdige korkfigurer som er selvklebende. Bak bildene har jeg lag på lag med herlige ark fra Studio Light - Create Happiness. De søte blomstene er papirpynt fra den samme serien, også washitapen med piler kommer derfra.

 Tittelen er satt sammen av en stemplet tekst fra Kort&Godt M-419 og klistremerkebokstaver. De andre stemplede tekstene på siden er fra den samme stempelplaten.

Enamel dots, hjerter og stjerner er fra Marianne Design. 

Produkter fra Studio Light og Marianne Design distribueres i Norge av Global Hobby og Kunst.
Ta gjerne kontakt med dem HER for å finne din nærmeste forhandler.

Ønsker dere en nydelig dag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.