torsdag 11. juli 2019

Grublis for juli - hjerter

I grublisen denne måneden vil vi se hjerter på prosjektet ditt. Du velger selv om du vil ha ett hjerte eller mange hjerter, store eller små.

La deg gjerne inspirere av våre LO skisserKort Skisserfarge paletter og / eller tutorials

Grublisen vår har frist den 6.august kl 20.00  og reglene for deltagelse finner du her

Med oss på utfordringen har vi Global hobby og kunst


Sammen med dem gir vi vinneren disse flotte produktene fra Studio Light og Best Creation. 


Delta ved å linke inn bidraget ditt via inlinks, send oss bidraget ditt på mail eller via melding på FB (detaljer i reglene).



Et rosa konfirmasjonskort som inspirasjon fra meg denne gangen. Kortet er laget i 15cm*15cm av hvit Papicolor kartong.



Mønsterarkene er fra StudioLight. Motivet er stempel fra Kort og Godt, fargelagt med Rangers Oxide-blekk.

Hjertene er enamel stickers fra Staz.

Fjæren er stanset ut i glitterkartong fra Best Creations med die fra Sizzix.

Teksten er stanset ut med die fra Papirdesign, PD 19464 Kjære konfirmant 5.


Produkter fra Staz, Sizzix, Best Creation, Papicolor og Studio Light distribueres i Norge via Global Hobby og Kunst. Ta gjerne kontakt med dem for hjelp til å finne din nærmeste forhandler.

Kristin:
Jeg har denne gangen laget en LO. Hjertene jeg har brukt en chipboard. Bakgrunnsarket er fra Studiolight. På bakgrunnen har jeg brukt Marabu akrylmousse i hvit, grå og turkis farge. Bokstavene er stanset ut av Sizzix-dies. Den sorte pynten øverst til høyre og de små sorte pil-remsene er stanset ut av en die fra Studiolight.  Dotsene er fra Papirdesign.

Katrine:
Jeg fikk et stort wood veneer hjerte av Elin tidligere i år som en slags utfordring.
Jeg har brukt ulike mønsterark fra Studio Light - Create Happiness inni de forskjellige rammene i hjertet. Bakgrunnen er hvit kartong grunnet med transparent gesso fra Amsterdam. Jeg har matchet fargene fra mønsterarkene med ulike Distress Oxides puter og malt bakgrunnen med dem. Jeg har holdt pynten veldig enkel siden det skjer så mye annet på denne siden, jeg har kun brukt papirpynt fra den samme Create Happiness serien.


Elin:
Jeg har valgt blant annet hjerter til dekor på denne fargesprakende layouten. Den lekre dekoren er stickers fra Marianne Design. Mønsterark og stempel er fra Studio Light. Jeg har valt å kutte ut trekanter i det kule mønsterarket med et suverent verktøy fra Sizzix: Multi Tool. Den har skapt skalpellblad på ene siden, og distresser til papirkantene på den andre siden. Bokstavene er stanset ut meg dies fra Sizzix - Brush lowercase alphabet. For å skape pop-up effekt, har jeg stanset samme bokstavene i hvit mosegummi og limt mønsterark-bokstavene oppå. Kantene har jeg markert med sort Sakura gelly roll pen.

Hege:

Jeg har laget en Layout hvor jeg har pyntet med blant annet hjerter. Bakgrunnen er hvit kartong fra Papicolor kombinert med mønsterark fra Studio Light - Create Happiness. Jeg har duset ned mønsterarket med Marabu Mixed Media Acryl Gesso. Klistremerkene er fra Papirdesign. Det er også de gule klistrebokstavene i tittelen. De svarte er Thickers. Jeg har pyntet med blomster fra blant annet Papirdesign, korkpynt Kort og Godt, dotter og hjerter.

Papicolor, Studio Light og Marabu forhandles av Global Hobby og Kunst.





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.