tirsdag 30. juli 2019

Leketid - LO

Heisann!
I dag vil jeg dele en 12x12 layout i sterke farger med klin og klæsj.

På bakgrunnen har jeg grunnet et parti med hvit gesso fra Amsterdam, og påført farge med Marabu Art Spray. Jeg har brukt fargene Reseda, Sky blue og Gentian. Mønsterarkene kommer alle fra Studio Light - Create Happiness. Jeg har også skrevet ut to digitale Journal Cards fra byDigitalPaper og brukt på layouten min, de blå helt til venstre og helt til høyre for bildene.

 Siden det ble en veldig fargesterk layout dette her så holdt jeg pynten enkel. Litt puffy hjerter, små chipboard kamera og noen tekststriper.

Produkter fra Amsterdam, Marabu og Studio Light distribueres i Norge av Global Hobby og Kunst

Ha en strålende dag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.