torsdag 19. november 2020

Inspirasjon fra andre scrappere

 I Scrappelyst sin grublis for september hadde vi som tema at dere skulle la dere inspirere fra bloggen vår. Jeg har litt lyst til å belyse dette ekstra, da jeg synes det lages utrolig mye flotte kreasjoner i bloggverden vår rundt om. Og om man møter "veggen" litt, går tom for ideer selv, kanskje havner i en periode der scrappingen ikke flyter like lett... DA er det på tide å surfe rundt i bloggen vår :D

Jeg har latt meg inspirere av Wenche da jeg laget dette kortet. Hun lager utrolig mange flotte kort, og jeg digger måten hun setter opp kortene sine på:


Mønsterark fra Papirdesign - Håpefull. (Rosa elefant bl.a). Teksten er fra stempelplaten PD-18477 Veninne. En av mine absolutte favoritt stempelplater fra Papirdesign for tiden.


Motivet er fra Maja Design. Blomster fra blant andre Kort&Godt. I tillegg til blomster, har jeg med en kakeserviett og litt hamp.  Kortbasen er en brun papirpose, og tagen inni er kraft kartong fra Papicolor. Toppen er puncet med puncher fra Martha Stewart. Banneren på tagen er trykket ut med dies fra Papirdesign og alle kantene har jeg svertet litt.

Jeg vet ikke om noen ser at jeg har latt meg inspirere av Wenche sin stil her? 
Det fine med å la seg inspirere av andre, og til og med det å lifte av andre, er at man alltid drar meg seg sin egen stil inn i prosjektet. Dette gjør at ting aldri blir helt 100% likt. Og det liker vi ;)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.