søndag 22. november 2020

Julekalender

 

Hei!
I dag kommer det litt inspirasjon til julekalender!
Jeg har fått tak i 2 brukte kalendre fra Body Shop, som jeg har dekorert!
 De er ganske store, så det er god plass til ulike smågaver eller godis.

Slik så de ut 



På utsiden har jeg pyntet med ark fra StudioLight og snøkrystaller ,
 som er dies fra Papirdesign ( PD 17309) 


På innsiden, så har jeg fortsatt med plankearket fra StudioLight på begge sider. Mens i midten har jeg fått brukt resteark! Veldig kjekt!


Motiv er fra ett eldre mønsterark fra Maja Design.
Juletre dies fra Marianne Design
Blomster poinsetta fra Papirdesign, det samme er teksten i tre


Tall dies fra Papirdesign
Diverse pynt og dies er brukt her!



Håper du ble inspirert!
Klem fra Ann Kristin

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.