fredag 27. november 2020

Mandel i grøten - julelayout

 Hei!

Jeg har laget en Layout hvor jeg har brukt årets julekolleksjon fra Papirdesign: "Mens vi venter"



På bakgrunnen har jeg malt litt med Amsterdam Akrylmaling i fargen Pearl Yellow. Den får en nydelig gullfarge, som passet perfekt til de andre gulldetaljene på siden min. Bølgepappen fra Folia og tittelbokstavene har også fått et strøk av den samme malingen.

Jeg har lagt la på lag med mønsterpapir og bølgepapp bak bildet. Det ene mønsterarket har jeg stanset ut med en vimpeldies fra Papirdesign. Kalenderen er klippet ut fra et av mønsterarkene.

Klistremerkeordene, gullstjernene og dottene jeg har pyntet med er alle fra Papirdesign, mens knappene er fra Kort og Godt. Det røde hjertet er fra Staz. Tittelen er thickers kombinert med klistremerker fra Papirdesign. Jeg har tegnet med hvit Sakura Gelly Roll rundt kanten.


Det store hvite snøfnugget er stanset ut med dies fra Papirdesign i hvitt papir fra Fabriano Accademia. Button er også fra Papirdesign. Tekstsirkelen er skrevet ut på naturfarget kartong fra Papicolor og teksten er skrevet med svart Sakura Micron Pigma 005.

Alle limprodukter som er brukt er fra 3L (3L E-Z Runner Grand og Adhesive Dots i forskjellige størrelser)


Produkter fra Amsterdam, Folia, Papicolor, Sakura, Staz og 3L forhandles via Global Hobby og Kunst. Ta gjerne kontakt med dem for å finne din nærmeste forhandler.

Ha en fin dag!





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.