torsdag 7. desember 2023

Dekorert Toffifee


I dag vil jeg vise en ny dekorert Toffifee. Jeg synes pynta sjokolader er koselige oppmerksomheter å gi rundt juletider, så disse koser jeg meg veldig med å lage. Jeg har brukt lekre ark fra Papirdesign, både av årets og tidligere års kolleksjoner. 


Jeg har brukt et kjempeherlig motiv fra WJensenDesign, fra motivark nr 215. Jeg digger disse motivene, de er utrolig flotte og detaljerte, og finnes til alle anledninger. Jeg likte spesielt godt dette arket med julenissemotiver, litt utenom de vanlige motivene, og herlige og friske. Jeg har brukt mange forskjellige dies fra Papirdesign, både misteltein, banner, doiliedie og tekstdie. "Julenissen kommer i kveld" er ny av året, og stanset ut i rød kartong fra Papirdesign. 



1 kommentar:

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.