søndag 17. desember 2023

Mer inspirasjon til desember-utfordringen

Det er klart for en påminnelse om månedens utfordring og litt mer inspirasjon fra DTScrappelyst.

Dere skal fremdeles levere bidragene deres via inlinkz under hovedinnlegget med oppgaveteksten, som dere finner HER.

Kristin:
Gjenbruk er gull og her har jeg brukt en tag fra et klesplagg og dekorert. Jeg har malt bakgrunnen med hvit maling, og deretter hatt på tykk gjennomsiktig medium. Jeg hadde på litt rød Pixie Powder og brukte et gammelt bankkort til å dytte nedi massen, slik at det ble litt striper både loddrett og vannrett. Jeg lot dette tørke, og pyntet deretter med strie,en utstanset snøkrystall, blomst, deler av et julesmykke og button fra Papirdesign. Snøkrystallen er stanset ut i glitter mosegummi med en die fra Papirdesign.



 Wenche:  


 Jeg fant igjen en bunke med røde kortbaser til doble kort, formet som hjerter. Disse lukter det jo julekort av, så i år har jeg tenkt å få pyntet de. 

Denne har jeg pyntet med litt naturfarget bølgepapp, juleklem stanset ut med die fra Papirdesign og "mens vi venter" som er tekststripe fra mønsterark fra Papirdesign. Glitrende rød epoxystickers er  fra Marianne Design.
     

Linda: 


Jeg har dekorert en toffifee til denne månedens utfordring. Jeg har brukt lekre ark fra Papirdesign i kombinasjon med mange forskjellige dies lag på lag, de fleste fra Papirdesign. "God jul" er en av mine favoritt juledies, stor og fin, og gjør mye av seg. 


Jeg har laget noen søte pakkelapper med dies fra Studio Light og produkter fra Papirdesign.
Mønsterarket på den midterste er fra Maja Design (+ nissen) eller er de fleste produkter fra Papridesign. Charms fra Korthobby og mini-snøfnugg fra Marianne Design. De ulike elementene er klippet ut og montert på filputer i ulike høyder.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.