fredag 1. desember 2023

Utfordring for desember - jul

Desember og jul hører selvsagt sammen, så denne måneden er oppgaven enkelt og greit jul. Vi vil se juleprosjekter denne gangen. 

La deg gjerne inspirere av våre LO skisserKort Skisserfarge paletter og / eller tutorials

Utfordringen vår har frist den 31.desember 2023 kl 20.00 og reglene for deltagelse finner du her

Med oss på utfordringen har vi Mays Design på Etsy (Maysdesignnorway)

Sammen med henne gir vi vinneren et valgfritt design fra Etsy-butikken. 

Delta ved å linke inn bidraget ditt via Inlinkz, send oss bidraget ditt på mail eller via melding på FB (detaljer i reglene).

 Wenche:  


 Det er så koselig å gi bort julehilsener i pynta gaveposer. Disse som jeg viser her har jeg pyntet opp med mønsterark fra Papirdesign. Motivene jeg har brukt er i salg via Facebooksiden min, WJensenDesign, motivark nr 88. Printet ut på fotopapir.

Dies jeg har benyttet er fra Papirdesign.
   
Katrine:
Jeg har laget et julekort med det jeg tror må være verdens herligste nissemotiv - en må jo bare smile av denne karen. Den herlige nissen er fra W.JensenDesign - motivark nr 194 og jeg har stanset den ut med kvadratisk frimerkedies fra Simple&Basic. Basen er kraftkartong og mønsterarkene er alle fra årets nydelige Julestemning kolleksjon fra Papirdesign.

 
Pyntet med hvite julestjerner fra Prima og røde roser, bladene er fra Papirdesign. Halvperler, tekstklistremerke og tekstdie er også fra Papirdesign.


 Hege:

Jeg har laget et julekort med nydelige mønsterark fra Papirdesign sin nyeste julekolleksjon.
Det søte nissemotivet er fra WJensenDesign - Motivark nr. 63. 
Doilyen bak motivet er stanset ut med dies fra Papirdesign, det samme er tittelen "Julehilsen". Det lille brevet er klippet ut fra et av Papirdesign sine mønsterark, mens frimerket er et stempel fra samme produsent. 
Klistremerketeksten er også fra papirdesign, mens dottene er fra Staz. 



You are invited to the Inlinkz link party!

Click here to enter

1 kommentar:

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.