mandag 25. desember 2023

Julegave i boks


 Jeg har pyntet en metallboks til julepresang. I boksen ligger en vennskapsdue. For de av dere som har sett Hjemme Alene 2, den med duedamen, kan gjenkjenne dette ornamentet til å henge på juletreet. 

Den runde boksen har opprinnelig inneholdt LoveHearts-godteri. Jeg har pyntet den opp med mønsterark og diecuts fra Papirdesign

Turteldue-teksten har jeg printet ut.


Innsiden av boksen har jeg kledd med rød fløyel. Kjøpte en rull med dette hos Nille i fjor. Beregnet som løper/duk, men den julerøde fargen ropte hobbyjuleprosjekter til meg. 


Jeg lagde et vokssegl med produkter fra Papirdesign og limte fast på fløyelen. 


På innsiden av lokket har jeg printet en forklarende tekst tilhørende ornamentet.

Ønsker dere en fin dag.

 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.