onsdag 17. september 2014

Mer inspirasjon til september-utfordringen

Det er klart for en påminnelse om månedens utfordring og litt mer inspirasjon fra Team Scrappelyst. 

Dere skal fremdeles levere bidragene deres via inlinks under hovedinnlegget med oppgaveteksten, som dere finner HER.

Wenche:
Jeg har tatt utgangspunkt i Palett nr 9 når jeg har laget mitt inspirasjonsbidrag denne gangen. Jeg har laget et bryllupskort med mønsterark og motiv fra Studiolight. Dies fra Spellbinders og Marianne Design. Halvperler fra Staz og Chipboard-sommerfugler fra Wycinanka. Stempelteksten har jeg stemplet med et stempel jeg har laget selv med Imagepac Stampmaker.

Staz , Wycinanka, Marianne Design, Studiolight og Imagepac finner du i sortimentet til Global Hobby og Kunst. Ta kontakt med de for informasjon om din nærmeste forhandler.



Hege:

Jeg har tatt utgangspunkt i Palett nr 7 og laget en fargeglad sommerlayout.  Jeg har brukt herlige mønsterpapir fra Papirdesign og Studio Tekturek, stempler og button fra Papirdesign og en hjemmelaget pebble.  Chevronmønsteret på den svarte tagen, har jeg embosset med hvitt embossingpulver, såkalt chalkboardeffekt, som Ann Kristin viste oss her.  Button og pynt er limt med Dodz, som forhandles av Global Hobby og Kunst.


Ann Kristin:
Jeg har tatt utgangspunkt i palett nr 15 når jeg lagde dette sjokoladekortet som passer en 200 grams sjokolade. Arket og dottene er fra papirdesign, blonden er fra Storyteller. Har ellers brukt MS cherish punch, og malen jeg har brukt ligger her. Magnolia motivet er fargelagt med distress reinkere



Katrine:
Palett nr. 16 ropte til meg, så jeg har laget en layout med utgangspunkt i den. Jeg har brukt hvit som "base" og bygget på med små biter av mønsterark, tags, stickers og labels i fargene fra paletten. Pyntet med herlige buttons og dotter fra Papirdesign.


1 kommentar:

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.