tirsdag 15. august 2017

Tester Marabu Art Crayons for første gang

Jeg har gått i lære hos Elin for å teste ut Marabu Art Crayons, etter ha blitt inspirert av å se henne jobbe med disse. Inviterte henne hjem til meg en dag, og vi lekte oss ved kjøkkenbordet.

Hadde lyst til å vise dere mitt første tapre forsøk, laget på en bakgrunn/base grunnet av Elin.



På dette panelet kan du lett se at jeg ikke har tenkt ut hvordan skyggene skal falle, jeg har bare fokusert på å se hvordan jeg kan få til sjateringer og hvor mye man kan gni stiftene utover, og hvordan jeg kan blande de. Det var utrolig gøy å jobbe med disse fargestiftene. Fascinerende effekter de gir. Så får man jobbe med lyssetting og skygger i de neste prosjektene.



Noen detaljebilder av min gnikking:



Den hvite drodlingen er laget med Amsterdam Ink.

Svarte splatter er stemplet med stempler fra Marianne Design.





Produkter fra Marabu, Amsterdam og Marianne Design distribueres i Norge via Global Hobby og Kunst.

1 kommentar:

  1. Så stilig og tøft det ble :)
    Det kommer jo "dessverre" noe nytt hele tiden og en har jo lyst på alt....men sukk :)

    SvarSlett

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.