onsdag 17. juli 2019

Mer inspirasjon til juli-utfordringen

Det er klart for en påminnelse om månedens utfordring og litt mer inspirasjon fra DTScrappelyst.

Dere skal fremdeles levere bidragene deres via inlinkz under hovedinnlegget med oppgaveteksten, som dere finner HER.

Kristin:
Jeg har laget et kort til barnedåp, og synes det ble ekstra koselig med skikkelig rosa til den lille jenta. Jeg har brukt mønsterark fra Papirdesign og Glitter Paste fra Cosmic Shimmer. Vimpelen er stanset ut av en die fra Papirdesign.


Jeg har dokumentert en begivenhet i min eldste datters liv: hennes første skoleball. Hva passer vel bedre da en blomster, gull og glamour?


Jeg bygget opp bakgrunn med Amsterdam Akryl Maling i fargen Persian Rose og hvit. Jeg har brukt stesil og i tillegg brukt korken på en sprayflaske for å lage ringer. Gulldetaljene har jeg laget ved hjelp av Cosmic Shimmer Metallic Gilding Polish i fargen Gold Treasure. Blomster, ark og detaljer er fra Prima.


Linda:
Jeg har laget en layout med bilder fra fjorårets ferie. Jeg har brukt fargerike ark, sammen med maling og stempler. Stemplene kommer fra Studio Light. Jeg har i tillegg pyntet med litt utklippet pynt, og klistremerker fra Papirdesign




Jeg har kjøpt noen riktig små papirposer og disse passer som miniposekort. Med en tag inni stanset ut med den minste av diesene i settet PD 18415 Hallo, tags fra Papirdesign.



Jenta er et digitalt stempel, ferdig fargelagt fra The Paper Shelter.
Sommerfuglene er digitale motiv fra the Art of Paper Craft. Begge deler printet ut på ark fra Fabriano.

Teksten er en sticker fra Papirdesign.

Glitterkartong fra Best Creation og chipboard-hjerter fra Wycinanka.



Produkter fra Fabriano og Best Creation distribueres i Norge via Global Hobby og Kunst. Ta gjerne kontakt med dem for hjelp til å finne din nærmeste forhandler.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.