fredag 19. juli 2019

Produkt-tips

Vi finner alle våre favoritter ved scrappepulten titt og ofte og dann og vann. 

Noen glemmer vi av igjen en stund, mens andre får sin faste plass og er i bruk ved nesten hvert eneste prosjekt.

I dag vil vi i TeamScrappelyst vise frem noen av våre favoritter:



Hege:

Denne stempelplaten fra Papirdesign er en av mine absolutte favoritter. Jeg har ikke tall på hvor mange plater med tekststempler jeg har, men denne kommer jeg tilbake til gang på gang. Den har utrolig fine og anvendelige tekster, som passer til forskjellige begivenheter. Jeg bruker de mye til konfirmasjonskort, men de passer også til vennekort, bursdagskort osv.


Her er et eksempel på bruk av stemplene til konfirmantkort:


Stemplene har tydelig trykk og fungerer derfor også veldig godt på svart bakgrunn sammen med embossingpulver:


Her ser dere et av de andre stemplene i bruk. Jeg har stemplet på akvarellark og brukt svart embossingpulver. 


Wenche:

Jeg fant raskt en favoritt i disse digitale motivene av sommerfugler fra the Art of Paper Craft.



Jeg printer de ut på ark fra Fabriano og klipper de klar til å sette på prosjektene mine. Når jeg har en bunke klar med somerfugler, er det lett til at det blir sommerfugler både på det ene og det andre prosjektet. 







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.