lørdag 27. juli 2019

Pasient!

Noen ganger er man bare absolutt heldig med blinkskuddene, og dette følte jeg var en slik gang. 
Mellomste i huset brukte egne penger til å kjøpe inn førstehjelps koffert (for barn) på apoteket i fjor sommer. Jr, som på den tiden var rundt året, var eneste potensielle og velvillige pasient. Det resulterte i god underholdning og et perfekt bilde til albumet hans:


Med kule mønsterark fra Studio Light: Hovedarket er fra Ultimate Scrap Collection (nr.28) og dyre-print arket fra Studio Light Paper Pad A5 - Nr.106.

Jeg har lagt på dyreprint med stensil og hvit Marabu Mixed Media Akryl Paste, samt noen rosa detaljer med Amsterdam Akryl. Samme farge har jeg brukt på bokstavene.

Jeg har skrevet historien med rosa Sakura Micron pen, mine absolutte favoritt penner <3 Til dekor har jeg valgt litt div washi tape, og tekststrimlene er stickers fra Papirdesign.



Om du ønsker å prøve ut produkter brukt her, så føres de fleste merkene gjennom Global Hobby og Kunst her i Norge. Deres hjemmeside finner du HER, så kan du sjekke hvor din nærmeste forhandler er :)

http://elinshobbykrok.blogspot.com/

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.