mandag 17. august 2020

Mer inspirasjon til august-utfordringen

Det er klart for en påminnelse om månedens utfordring og litt mer inspirasjon fra DTScrappelyst.

Dere skal fremdeles levere bidragene deres via inlinkz under hovedinnlegget med oppgaveteksten, som dere finner HER.

Wenche:

Kortet jeg har laget til inspirasjon er laget i 15cm*15cm av kraft Papicolor kartong. Mønsterarkene og motivet er fra Studio Light.  Blomstene på bidraget mitt finner du i motivet. 

Teksten har jeg skrevet på PC og printet ut på ark fra Fabriano.

Fjærpynt og chipboard fra restekassen. Kakeservietten er farget med kaffe.


Produkter fra Papicolor og Studio Light distribueres i Norge via Global Hobby og Kunst. Ta gjerne kontakt med dem for hjelp til å finne din nærmeste forhandler.

Hege:

Månedens tema er blomster. Jeg har laget en layout med bilder fra Hardanger. Da syns jeg det passet perfekt å pynte med epleblomster.

Mønsterarkene jeg har brukt er fra Papirdesign, og jeg har brukt akvarellmaling fra Van Gogh og Marabu Mixed Media Art Spray på bakgrunnen.






Den hvite tagen og duggdråpene er fra Staz. Tagen har fått "søm" rundt kanten, tegnet med Sakura Pigma Micron 005. Hyssingen er vokset bomullstråd fra Kort og Godt.

Klistremerkeordene og den minste epleblomsten er fra Papirdesign. Enamel stickers (geotags og hjerter) fra Marianne Design.




Produkter fra Van Gogh, Marabu, Staz, Sakura og Marianne Design forhandles av Global Hobby og Kunst. Ta gjerne kontakt med dem for å finne din nærmeste forhandler.

Katrine:
Jeg har laget et bryllupskort til denne blomster-utfordringen. Kortbasen er brettet av kartong fra Papicolor. Jeg har både blomster som pynt, og et mønsterark fra Papirdesign med blomster på.
Teksten og bladene er stanset ut i mønsterark fra Papirdesign med dies fra henholdsvis Kort&Godt og Sizzix. Øvrige elementer er kakeserviett, tag fra Staz, bølgepapp fra Folia, chipboard og halvperler fra Staz.





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.