lørdag 22. august 2020

Sommerhilsen


I dag har jeg et sommerlig kort å vise frem. Kortet ble til pga andre prosjekter som etterlater seg så mange elementer på pulten min. Har du opplevd det samme? 
Alle elementer med unntak av motiv og blomster er rester fra andre prosjekter;


Basen er en nokså grønn konvolutt. Mønsterarkrestene tror jeg er fra Papirdesign, mens motivet er fra Studio Light. Jeg har brukt gul distressink for å farge kakeservietten gul, og gitteret bak motivet har ligget på pulten lenge det også. Tror dette er stanset med dies fra Studio Light.

De koselige ordene er klistremerker fra Papirdesign. I tillegg fant jeg en blonderest, og litt blomster til å pynte opp med. Kanter er rufset og farget med brunt blekk.


Inni posen har jeg valgt å bruke en stor tag fra Tim Holtz, som er kuttet til og rufset og farget på kantene. Jeg har brukt hugsnugbånd på toppen av tagen.


Må vise dere denne kule konvolutten da, med lukkemekanisme på baksiden. I tillegg har jeg brukt mitt nye favorittstempel fra Kort og Godt.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.