fredag 8. april 2022

Konfirmasjonskort til gutter


Alle disse kortene har jeg laget av svart Papicolor kartong. Mønsterarkene, dies, buttons, tekstklistremerker  og stempler jeg har brukt er fra Papirdesign.

Først et helt tradisjonelt kort med motiv fra Felicita Design. Kortet er piffet opp med Epoxy-stickers fra Marianne Design.


Det neste kortet har motiv fra Pixabay. Printet ut på fotopapir.


 Kortet har jeg pyntet med fotballer fra mønsterarket, stanset ut med 1inch punch og forseglet med klare epoxy sticker. 


Det siste kortet jeg vil vise frem i dag har jeg brettet enkelt, men effektfullt. Det skal ikke mer til for å få et spennende uttrykk. Også her er motivet fra Pixabay. Printet ut på fotopapir.


Epoxy klistremerkene er fra Marianne Design.



 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.