mandag 18. april 2022

Kort i blåtoner - til jenter

 Jeg har laget to kort med motiv fra Mays Design Norway. Begge kortene er i blåfarger, men stilen er forskjellig.

Det første kortet er et bursdagskort. 
Jeg har brukt mønsterark fra Papirdesign og resteskuffen. 
Jeg har bygget opp lag på lag med mønsterark, kakeserviett og en chipboardramme.

Motiv og tekst er montert med 3D limputer for å skape dybde. 
Gratulerer er stanset ut med dies fra Papirdesign, og klistrmerketekstene er også fra Papirdesign
Jeg har pyntet med blomster og halvperler. Jeg valgte rosa blomster for å ta igjen rosafargen i motivet. 

Det andre kortet er et konfirmasjonskort og er laget nesten uten mønsterark.

 Jeg har brukt hvit kartong som base, og laget bakgrunnen ved hjelp av akvarellmaling, akrylpasta/akrylmousse og stensiler. Jeg har også brukt et lite bakgrunnsstempel fra Papirdesign og forskjellig washiteip. 

Konfirmant er stanset ut i svart kartong fra Papicolor, med dies fra Papirdesign. Klistremerketekstene og blomstene er også fra Papirdesign

Ellers har jeg pyntet med halvperler og laget "dråper" med Art Spray fra Marabu.


Ha en fin dag. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.