søndag 17. april 2022

Mer inspirasjon til april-utfordringen

 Det er klart for en påminnelse om månedens utfordring og litt mer inspirasjon fra DTScrappelyst.


Dere skal fremdeles levere bidragene deres via inlinkz under hovedinnlegget med oppgaveteksten, som dere finner HER.
 
Katrine:
Jeg har laget en layout med herlige stemningsbilder fra minstemann sin første fotball-cup.
Jeg har tatt et dypdykk ned i Papirdesign-papirene og funnet noen gamle mønsterark-skatter. Splættene er stanset ut med die fra Sizzix i sort kartong fra Papicolor. Øvrig pynt er diverse klistremerker og enamel dots. For tekst og dato har jeg børstet støv av dymoen.



Dette dåpskortet er laget i 15cm*15cm av hvit Papicolor kartong. Mønsterarkene jeg har brukt er fra Studio Light.

Tekstdie'n er fra Linda Design.

Button og bokstavklistremerker er fra Papirdesign
   
Motivet er fra Pixabay. Printet ut på fotopapir. 

Hege:

Jeg har laget et kort i str 5,5 x 5,5 inch, en størrelse jeg ofte foretrekker når kortet skal være kvadratisk.

Jeg har brukt mønsterark fra Papirdesign. Arkene er fra forskjellige eldre kolleksjoner. Vimpel og Gratulerer med dagen er stanset ut med dies fra Papirdesign.
Noen av blomstene er også Papirdesign.
Dotter og tag er frs Staz.




 
 
 Produkter fra Sizzix og Papicolor distribueres i Norge av Global Hobby og Kunst. Ta gjerne kontakt med dem for hjelp til å finne din nærmeste forhandler.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.