fredag 17. februar 2023

Mer inspirasjon til februar-utfordringen

 Det er klart for en påminnelse om månedens utfordring og litt mer inspirasjon fra DTScrappelyst.


Dere skal fremdeles levere bidragene deres via inlinkz under hovedinnlegget med oppgaveteksten, som dere finner HER.


Kristin:

Jeg har laget et kort i duse rosa-toner. Kortet ble laget til min leder som sluttet i sin jobb i fjor. Jeg har brukt mønsterark fra Papirdesign. Teksten er stanset ut en en die fra Papirdesign.Teksten er egentlig "juleklem", men jeg har klippet det tik og bare brukt siste del sånn at det bare ble "klem". 

Wenche:  


Jeg har for første gang laget et bursdagskort til en 100årsjubilant. Dette kortet er laget i 15cm*15cm av hvit kartong. Motivet fant jeg i restekassen min, og er usikker på hvor det kommer fra. 

Mønsterarkene jeg har brukt er fra Maja Design.

Dieser fra Papirdesign og Marianne Design. 

Linda:

Jeg har laget et bryllupskort i duse farger. Hjertet, bærkvisten og "gratulerer" er alle dies fra Papirdesign
Mønsterarkene er fra 6x6 blokker fra bl.a StudioLight.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.