torsdag 16. februar 2023

To Layouts - sommeraktivitet

 I dag vil jeg vise to Layouts fra typiske sommeraktiviteter. 

På begge sidene har jeg brukt fargene grønt, blått og oransje, med svart som kontrast. 

Stjerner er et gjentakende element.

 


På begge sidene har jeg bygget opp under bildene med ulike møsterark og papirelementer. Jeg prøver å bruke pynt og elementer som passer til temaet på layouten. 
Produktene jeg har brukt er fra ulike produsenter. 

Noen produkter går igjen på det meste jeg lager, for eksempel klistremerketekster fra Papirdesign.
På den øverste siden har jeg også brukt klistremerkebokstaver fra Papirdesign.



Ønsker alle en kreativ og fin dag.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.