fredag 25. august 2023

60 års kort med reisetema

Hei og hopp!
 
I dag vil jeg dele et 60 års kort i ca a5 størrelse med reisetema. 

Jeg har brukt nydelige mønsterark fra 49andMarket som bakgrunn. Flasken er stanset ut med dies fra Papirdesign. Stempelteksten og klistremerketekstene er også derfra. Papirelementene som flyet og jordkloden er klippet ut fra et Mintay mønsterark. Jeg har brukt en die fra Kort&Godt for å stanse ut bokstavene. Øvrig pynt er blomster fra Prima, utstansede blader og halvperler.


 
Innsiden er også kledd med mønsterark fra 49andMarket, i deilige sand- og sjøtoner. Passe lyst til at det går helt fint å skrive en hilsen. Jeg har stanset ut to vinglass og en tekst med dies fra Papirdesign, og limt dem i en liten pynteklynge i lag med utklippet papirpynt og utstanset blad.

Baksiden med mitt personlige stempel og en utklippet papirpynt.

Ha en super dag!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.