tirsdag 1. august 2023

Mer inspirasjon til sommerutfordringen for juli og august

 Det er klart for en påminnelse om sommerens utfordring og litt mer inspirasjon fra DTScrappelyst.


Dere skal fremdeles levere bidragene deres via inlinkz under hovedinnlegget med oppgaveteksten, som dere finner HER.

 Wenche:  


 Dette kortet er laget i 10cm*15cm av kraft kartong. Motivet jeg har brukt er i salg via Facebooksiden min, WJensenDesign, motivark nr 114. Printet ut på fotopapir til dette kortet.

Mønsterarkene jeg har brukt er fra Studio Light.

 Tekstklistremerker og button er fra Papirdesign. Chipboardhjerter fra Wycinanka. 
     
Katrine:
Vi går inn i august og alt er fortsatt lov i denne utfordringen. Jeg fortsetter med enda en layout til inspirasjon, med sommerferie bilder fra to år siden.
 Mønsterarkene er en miks av Crate Paper, Simple Stories og egenlagde gelliplate ark. Glitterstjernene er gjenbruk fra ødelagt hårpynt, øvrig pynt er fra Vicki Boutin og Crate Paper. Sorte enamel dots blir prikken over i'en.



Linda: 

Jeg har laget et bursdagskort med motiv fra WJensenDesign, motivark nr 172.
Med unntak av det okerfargede mønsterarket, er alle mønsterark fra Papirdesign
Jeg har brukt bannerdie, doiliedie og tekstdie fra Papirdesign. Buttonen kommer også fra Papirdesign. 

Hege:


Jeg har laget et konfirmasjonskort med motiv fra WJensenDesign, motivark nr 170.
Mønsterarkene jeg har brukt er fra Papirdesign
Vimpeldies, tekstdies og klistremerke er også fra Papirdesign.
Teksten er stanset ut i mosegummi.


 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.