torsdag 24. august 2023

Brettekort til konfirmant

 Jeg har laget et konfirmasjonskort til jente med interesse for fotball. Kortet har jeg laget etter denne tutorialen jeg kom over på Instagram. Morsomt og enkelt. Laget på øyemål, men det gikk greit :-)

Kortet er laget i 15cm*15cm av svart kartong. Forsiden har jeg pyntet med blant annet et motiv jeg har for salg via Facebooksiden min, WJensenDesign, motivark nr183 . Printet ut på fotopapir til dette kortet.
 
Mønsterarkene jeg har benyttet er fra Kort og Godt. Alle dies og tekstklistremerker, samt stempeltekst inne i kortet er fra Papirdesign. Hvite epoxy dotter fra Staz. 


Når kortet åpnes brettes det ut to klaffer, som gjør det kortet litt spennende og underholdende. 
Se en liten filmsnutt på Instagram





 Ønsker dere en fin dag. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.