lørdag 2. mars 2024

Et juleprosjekt

   Da det havnet en tom konfekteske på scrappepulten etter jul, så fikk jeg lyst til å pynte denne med juleark. Så nå har jeg en innpakning til julepresang liggende klar allerede:

Esken jeg har pyntet er emballasjen fra denne konfekten fra Europris: 


Konfektesken er ekstra gøy å pynte, siden den har en litt fiffig lukning, med sløyfe og det hele. 

Når esken knytes opp har den et enkelt lokk som kan løftes av:

Jeg pyntet innsiden av lokket med en fin stempeltekst. 


Slike lange og detaljerte tekster kan noen ganger være litt kinkige å stemple, men denne har blitt veldig fin, hver gang jeg har brukt den: 


Produkter:

Ark:
PD 1234 Pepperkakefolk
Dies:
PD 1103 Frimerker 
Stempel:
Pynt:
 
Prosjektet kan du også se hos Papirdesign

Ønsker dere en fin dag. 

2 kommentarer:

  1. Skjønner godt du ville pynte den esken, bare skrek etter det den der. Ble veldig fint pyntet, og noen er heldige til jul som går den da.

    SvarSlett

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.