fredag 15. mars 2024

Grinchen


Jeg har hatt denne tomme esken av bølgepapp stående å vente på å bli gjenbrukt i en så lang evighet at jeg husler ikke hva det opprinnelig var i den. Nå er den pusset opp til å romme en julegave. 

 Motivet jeg har brukt er i salg via Facebooksiden min, WJensenDesign, motivark nr 180. Printet på fotopapir og stanset ut med die fra Creative Expression.

Mønsterarkene og button jeg har brukt er fra Papirdesign.

Hjertecharm og rød sløyfe fra resteskuffen. 


I gaveesken har jeg lagt en grønn julekule i glass, som jeg har dekorert med vinyl i Grinchen-tema. Fulgt opp temaet med motivet på boksen, for dere som kjenner til historien. 


Innsiden av lokket har jeg dekorert med mønsterark fra Papirdesign og en stempeltekst fra Kort og Godt. Jirt og Godt har også dies som passer perfekt til teksten, og det er den jeg har benyttet her. 

Ønsker dere en fin dag.

 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.