fredag 29. mars 2024

MC-inspirert kort til 60-åring

 

Mannen til en kollega av meg ble 60 år på slutten av 2023 og jeg ble spurt om jeg kunne lage bursdagskort for henne. De er begge glad i motorsykler/MC, og jeg valgte derfor dette som tema for kortet,

Bakgrunnsarket er et mønsterark fra Papirdesign.  Jeg har valgt å pynte med utstansede tannhjul her og der. Teksten og tallene er stanset ut av dies fra Papirdesign-blogg. Teksten, tallene og noen av tannhjulene er stanset ut i sølv karting for å skape litt mer metalleffekt. Jeg har også splættet litt med sort maling, for å skape litt oljesøl-effekt her og der. 







Inni kortet har jeg brukt bilder jeg fikk tilsendt. Jeg har også her pyntet med utstansede tannhjul på skrivefeltet til høyre, har jeg stempler med tannhjul-stempler. Nederst har jeg limt fast bilder fra København, siden bursdagsgaven var en Københavntur. 










Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.