tirsdag 14. mai 2024

Konfirmantkort til gutt

 I dag vil jeg vise et konfirmantkort jeg har laget til en gutt som liker fisking og skyting.
Til konfirmantkort er Papirdesign min store favoritt. 
 På dette kortet har jeg brukt herlige mønsterark fra noen av de tidligere kolleksjonene til Papirdesign for å underbygge temaet på kortet. 
Motivet jeg har brukt er også fra Papirdesign

Tagen bak motivet er stanset ut med dies fra Papirdesign, det samme er "Gratulerer" og "Konfirmant".  Jeg har knyttet en bit hamp i hullet på tagen, og hengt på et par små charms.
Tekstklistremerket og dottene er også fra Papirdesign
Fiskene er klippet ut fra et klippeark fra Papirdesign, mens garnet er fra 49 and Market. 
"Blinken" er stempel fra Studio Light.



Jeg har brukt mønsterark som matcher forsiden inni kortet. Tekststempelet jeg har brukt er fra Kort og Godt, mens klistremerketekstene er fra Papirdesign



Stempelet på denne siden er fra Papirdesign



Ha en kreativ, fin dag. 

Hilsen Hege 





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.