lørdag 25. mai 2024

Kort med gjenbruk av gråpapir

 Hei!
 
I dag vil jeg dele to bursdagskort til tøffe gutter. 
 
Jeg hadde en smal remse med gråpapir til overs fra en pakke. Skrotnissen i meg klarte ikke kaste denne, så jeg fant ut jeg kunne stemple på den og bruke den på kort. Jeg brukte et tøft stempel fra Studio Light og stemplet i sort. Deretter krøllet og rufset litt til før jeg limte det på kortene. 
 
Øvrig produktliste: 
-ferdige kortbaser
-Studio Light mønsterark
-motiv fra Dixie Craft
-klistremerketekster fra Papirdesign
-negativen til en alfabetdie fra Kort&Godt
-kork-ramme fra Kort&Godt
-øvrig kork-pynt fra Freckled Fawn
-Studio Light papirpynt
-Amsterdam akryl ink, hvit
-Papirdesign chevron-die
-Papirdesign button
-metallstjerner

 


 

 

Ha en super dag!




 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.