fredag 17. mai 2024

Mer inspirasjon til mai-utfordringen

 Det er klart for en påminnelse om månedens utfordring og litt mer inspirasjon fra DTScrappelyst.


Dere skal fremdeles levere bidragene deres via inlinkz under hovedinnlegget med oppgaveteksten, som dere finner HER.

 Wenche:  



 
Dette kortet er laget i 15cm*15cm av hvit kartong. Doilien er stanset ut med dies fra Studio Light i hvit kartong. Motivet jeg har brukt er i salg via Facebooksiden min, WJensenDesign, motivark nr 43. Printet ut på ark fra Fabriano til dette kortet.

Mønsterarket jeg har brukt er fra Magnolia og Studio Light.

Tekstdiesen jeg har benyttet og button med tekst er fra Papirdesign. Stanset ut i glitterkartong fra Marianne Design.


Hjerte-epoxysticker fra Staz.

Hege:


Jeg har laget et langt og smalt bursdagskort til denne utfordringen.

Mønsterarkene jeg har brukt er alle fra Papirdesign.
Motivet er også fra Papirdesign

Jeg har pyntet med ulike typer blomster og en utstanset bladranke.
I tillegg noen duggdråper fra Staz.

Teksten er stanset ut med dies fra Papirdesign i svart mosegummi.
Tekstklistremerket er også fra Papirdesign


Jeg har laget en eksplosjonsboks til min egen konfirmant som vi feiret forrige helg :-) Alle mønsterark er fra Papirdesign, det samme er flere av stemplene, konfirmant-die'en, bunadsdie og noen av rosene. Ellers er blomstene en blanding av diverse fra Wild Orchid crafts. Bokstaver og tall er fra Sizzix.
Flere bilder i min egen blogg ;-)







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.