lørdag 27. juli 2024

Konfirmantkort til fotballkeeper

 Jeg har laget et konfirmantkort til en gutt som er fotballkeeper. 

Kortet måler 5 x 5 inch og basen er ferdigkjøpt (kuttet ned fra 6 inch). 

Det utrolig tøffe motivet kommer fra WJensenDesign, motivark nr. 312. Motivet er skrevet ut på fotopapir.

 Jeg anbefaler virkelig en titt innom facebooksiden til Wenche  Der finner du flotte motiv som passer til alle anledninger og innenfor de fleste tema. 

Mønsterarkene jeg har brukt på dette kortet er fra Papirdesign. Jeg har kombinert eldre fotballark med ark fra årets vårkolleksjon. 

Rammen rundt motivet er stanset ut med dies fra Papirdesign, mens splattene er stanset ut med dies fra Sizzix. 

"Konfirmant" er stanset ut i mosegummi med dies fra Kort og Godt. Klistremerkebokstaver og -tekster er fra Papirdesign. Tekstene er montert på 3D puter for å skape dimensjon. 

Jeg har pyntet med chipboardstjerner og dotter fra Papirdesign






På innsiden av kortet har jeg brukt samme mønsterark, farger og elementer som på forsiden. Stempeltekstene er fra Papirdesign.




Takk for at du titter innom. 

Ha en kreativ og fin dag.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.