onsdag 31. juli 2024

Når neste level er nådd


Disse tre kortene er laget etter likt oppsett i 15cm*15cm av kraft kartong. Motivet jeg har brukt er i salg via Facebooksiden min, WJensenDesign, motivark nr 32. Printet på både tegneark fra Fabriano og fotopapir til disse kortene. Dette motivet har jeg tenkt kan brukes til å angi alder for bursdagsbarnet. Her har jeg laget til tre bursdagsbarn som fyller 8, 9 og 10 år. Tallene er thickers fra resteskuffen.


Mønsterarkene jeg har brukt er fra Studio Light, Kort og Godt og restekassen.

Heksagondies og tekstklistremerker er fra Papirdesign.

Epoxystickers er fra Marianne Design.

Inne i kortene har jeg limt mønsterarket slik at det danner en lomme, med tags hvor det står info om at gaven er vippset.  





Ønsker dere en fin dag.

 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.