onsdag 17. juli 2024

Mer inspirasjon til sommerutfordringen for juli og august

  Det er klart for en påminnelse om månedens utfordring og litt mer inspirasjon fra DTScrappelyst.


Dere skal fremdeles levere bidragene deres via inlinkz under hovedinnlegget med oppgaveteksten, som dere finner HER

 Wenche:  


Dette kortet er laget i 13cm*13cm av hvit kartong. Det sommerlige motivet jeg har brukt er i salg via Facebooksiden min, WJensenDesign, motivark nr 209. Printet på fotopapir til dette kortet og stanset ut med die fra Papirdesign  . 

Mønsterarkene jeg har brukt er fra Studio Light. Rosa striebånd fra Folia. 

Tekstdie, teksklistrmerker og button er fa Papirdesign

Hege:

Jeg har laget en litt sommerlig LO som inspirasjonsbidrag til årets sommerutfordring.
Jeg har brukt mønsterark og andre papirelementer i beige og turkistoner. 
Turkis er for meg den ultimate sommerfargen, minner meg om sjø og strandliv.

Klistremerketekstene jeg har brukt er fra Papirdesign, ellers produkter fra ulike produsenter. 


Jeg har brukt diverse ark, klistremerker og dotter fra Papirdesign og motiv fra WJensen design (motivark nr 213), doily-die fra Prima og stor tekstdie fra Kort og Godt.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.