torsdag 17. oktober 2024

Mer inspirasjon til oktober-utfordringen

 Det er klart for en påminnelse om månedens utfordring og litt mer inspirasjon fra DTScrappelyst.


Dere skal fremdeles levere bidragene deres via inlinkz under hovedinnlegget med oppgaveteksten, som dere finner HER.

 Wenche:  


Dette kortet er laget i 15cm*15cm av hvit kartong. Motivet jeg har brukt er i salg via Facebooksiden min, WJensenDesign, motivark nr 193. Printet på fotopapir til dette kortet.

Mønsterarkene jeg har brukt er fra Papirdesign.

Tekstdie, tannhjul-die, bokstav- og tekstklistremerker er alle fra Papirdesign. Rammer bake tekstklistremerkene er også fra Papirdesign. Tannhjulene er stanset ut i speilkartong i fargen gull. 

Blå epoxystickers er fra Marianne Design. 
 

Hege:


Jeg har laget et konfirmantkort til denne utfordringen. 
Kortet er i størrelse 10 x 15. 

Motivet jeg har brukt er fra WJensenDesign, motivark nr. 02, printet på Fabriano papir og stanset ut med sirkeldies fra Papirdesign.

Det knallblå mønsterarket jeg har brukt er fra Papirdesign, mens stjernearket er fra restekassen.
Jeg har brukt en bit naturfarget bølgepapp bak motivet for å få en litt røff stil.

"Hei" og "Konfirmant" er stanset ut med dies fra Papirdesign, mens resten av teksten er klistremerker fra Papirdesign

Jeg har pyntet med tannhjul og piler i ulike typer chipboard. 




Motivet er fra WJensen design (motivark nr 136), ark fra Studio Light. Gratulerer-die fra Scrapmagasinet, klistremerker og button fra Papirdesign. Motivet er stanset ut med die fra Papirdesign og montert på foamtape. I bakgrunnen er det en tannhjuldie fra Sizzix og diverse charms fra Korthobby. Vimpelen er også fra Papirdesign.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.