onsdag 9. oktober 2024

Adventskalender



Jeg har laget en adventskalender ved hjelp av Carla Craft innbindingsverktøy. Jeg har beskrevet bruken av denne i et eldre innlegg i bloggen min

På baksiden av hver side har jeg klistret selvklebende tavle-stickers fra Søstrene Grene. Her kan du feks skrive med kritt små hilsner, eller ting å gjøre hver dag. 



Hver side av kalenderen er laget på en base av 9cm*15cm av kraft kartong. Motivene jeg har brukt er i salg via Facebooksiden min, WJensenDesign, motivark nr 60, 66, 67, 77, 79, 80, 98, 179, 194, 195, 196, 214, 215, 221 og 246. 

Alle dies (med unntak fra en fra Kort og Godt til stempeltekster), mønsterark, buttons, enamel hjerter og tekstklistremerker er fra Papirdesign.

Tallene er chipboards, tags og thickers fra resteskuffen. 

Teksten på nr 21 er stempel fra Kort og Godt, stanset ut med die fra samme produsent. 

Tekstene på nr 16 og 18 er stempel fra Papirdesign.













Ønsker dere en fin dag.

  

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.