tirsdag 1. oktober 2024

Utfordring for oktober - Maskulint


I oktober vil vi vie temaet til gutta, og vi har kalt månedens utfordring "maskulint". Vi vil gjerne se noe med/til gutt eller mann. Her er det mange muligheter.

La deg gjerne inspirere av våre LO skisserKort Skisserfarge paletter og / eller tutorials

Utfordringen vår har frist den 31.oktober 2024 kl 20.00 og reglene for deltagelse finner du her

Med oss på utfordringen har vi WJensenDesign


Sammen med henne gir vi vinneren 4 valgfrie digitale motivark. 

Delta ved å linke inn bidraget ditt via Inlinkz, send oss bidraget ditt på mail eller via melding på FB (detaljer i reglene).

Katrine:
Et kort med båt-tema til en kar som har fyllt 60 år. 
Motivet kommer fra motivark nr. 198 fra W.JensenDesign, og er stanset ut med sirkel-dies.
Rammen bak er rund frimerkedies fra Simple&Basic. Mønsterarkene er fra Simple Stories, samt at jeg har brukt en bit av Papirdesign-emballasje. Tekst-dies og klistremerketekst er også fra Papirdesign
Pyntet med diverse i maritimt tema, samt enamel dots og osteklut.




Kristin:
Mitt bidrag til denne utfordringen er et ganske enkelt kort. Jeg har brukt motiver fra Craft o'Clock som jeg har klippet ut som pynt på kortet. Sirklene er stickers fra Papirdesign. For å lage litt effekt å kortet har jeg brukt en spiss nål og laget hvite slutte striper langs kantene.

Wenche:
  

Dette kortet er laget i 15cm*15cm av hvit kartong. Motivet jeg har brukt er i salg via Facebooksiden min, WJensenDesign, motivark nr 1. Printet på fotopapir og stanset ut med die fra Simple and Basic.

 Mønsterarkene, button, tekstdie og tekstklistremerker er fra Papirdesign

Epoxydotter jeg har benyttet er fra Marianne Design. 

Ønsker dere en fin dag.

Linda:

Jeg har laget et konfirmasjonskort til gutta i bruntoner og treverkark. Motivet kommer fra WJensenDesign og motivark nr 298. Tekstdiesen og tekstklistremerket kommer fra Papirdesign







You are invited to the Inlinkz link party!

Click here to enter

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.