torsdag 9. oktober 2014

Babykort

Sleng deg med i oktober-utfordringen vår; Utfordring for oktober - baby/barn (Frist 31.oktober)

Når jeg får en anledning til å lage babykort til noen jeg kjenner, går jeg helt amok i sukkersøtt :-) 


Kortet er  6"6" størrelse på en base av hvit kartong. Stanser ut en blondekant med Sizzix Bigz On the edge - Distressed Doily 39999496 i fronten for et morsomt, overraskende og litt annerledes uttrykk på kortet.

Mønsterarkene og babymotivet jeg har brukt er fra Studiolight. Blomster fra I am Roses og halvperler fra Papirdesign.

Sløyfen er stanset ut med Sizzix Sizzlits Decorative Strip Die - Bow-Tied by Tim Holtz 39999426. Marianne design har også to dies man kan stanse ut sløyfer med; LR0325 Bow (L) 39990325 og LR0326 Bow (M) 39990326.

Rammer stanset ut med Marianne Design Dies; CR1248 Craftables Circle & Flower Stitch (brukt både inni og utenpå kortet) og CR1241 Passepartout oval 39991241.


Sistenevnte med stempeltekst jeg har laget med Imagepack-stempelmaskinen som forhandles av Global Hobby og Kunst.


Barnevognen jeg har stanset ut til pynt inni kortet har blitt en ny favoritt hos meg; LR0218 Barnevogn 39990218.




2 kommentarer:

  1. Nydelig kort som er ennå finere i virkeligheten! Utrolig hyggelig å få noe så flott!

    SvarSlett
  2. Kjempe søt å kjempe lekker

    SvarSlett

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.