onsdag 1. oktober 2014

To i slengen

Av og til blir jeg så inspirert av ark og motiv at jeg lager to kort i slengen. Jeg digger dette oransje arket med stjerner fra Papirdesign, og jeg fant noen ferdig fargelagte motiver som passet bra til.

Det første kortet er 6X6". I tillegg til stjerne-arket har jeg også brukt et annet ark fra Papirdesign som ser ut som dongeri. Pyntet veldig enkelt med en pil-clip og sorte dotter, også disse fra Papirdesign.


Innsiden er veldig enkel. Lommen er klippet ut fra dongeri-arket og festet med lave 3d-puter langs kanten slik at en pengelapp kan stikkes nedi fra toppen.

 Enkelt pyntet bakside.



Det andre kortet er 5x6". Her har jeg i tillegg til stjernearket brukt et stilig mønsterark med headset og iPods. Midt i blinken til en ungdom. Jeg har brukt en kantpunch fra EkSuksess, digger den notatblokk "looken". Teksten er stemplet på en label og montert med 3d-puter. Pyntet med sorte og grå dotter.


Innsiden. Labelen er festet med 3d-puter slik at man kan stikke en penge nedi. Pyntet med oransje dotter.


Enkel bakside.


3 kommentarer:

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.