lørdag 4. oktober 2014

Surpomp

Med en baby i hus, har jeg raskt innsett at tilværelsen som småbarnsmor ikke bare er glitter, glamour og kos. Jeg har derfor bestemt meg for å dokumentere også de litt mindre trivelige sidene ved min nye tilværelse. Jeg har derfor scrappet en ganske klassisk situasjon hos oss om dagen, med en surpomp av en liten baby.
 
På LOen har jeg brukt ark fra Papirdesign. Sikk-sakk-arket er opprinnelig et juleark, men jeg synes det passet flott her. Arket er fra serien "Stille Natt" og heter "Juleklokker". I tillegg har jeg brukt #-stempel fra Staz som forhandles av Global Hobby og Kunst og blomster fra I am Roses.
 

Babyarkene fra Papirdesign er fra serien "Lille Mirakel" og heter "Babygutt" og "Babyjente". Kantene er svertet med stempelpute. Dotsene er også fra Papirdesign.

Den lille grønne blomsten er fra I am Roses.

Bokstavene er limt fast delvis oppå hverandre.

Jeg har også pyntet med en stoffpynt som matcher i fargene.

Chipboarden er farget sort med stempelpute.


1 kommentar:

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.