mandag 13. oktober 2014

Bryllupskort

Hei! I dag har jeg lyst til å vise dere noen bryllupskort jeg har laget i det siste. 

Først ut er dette eksplosjonskortet med en kake inni. Jeg har fulgt malen som har vært i bladet Ett trykk. 
Temaet for bryllupet var naturpapp,hamp, fersken, korall og gullglitter, så jeg forsøkte å matche dette. 

Basen er laget av kraft kartong. 
Jeg har brukt mønsterark fra Pion og Kaisercraft.
Roser fra WOC
Blonde fra Storyteller
Tekst fra Stempelglede og Kort og Godt
chipboard fra Wycinanka
frantage shabby white embossing







- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Her har jeg ett bryllupskort som jeg har valgt å ha ett hjerte(spellbinders) med chipboard fra Wycinanka som hovedmotiv. Og omkring hjertet har jeg brukt roser fra WOC. Blad-dies fra cheery lynn. Mønsterark fra Maja Design




- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Her har jeg brukt ett motiv jeg har funnet på Pinterest. Blonde dies fra cheery lynn, hjerte dies fra spellbinders, kake fra Melissa Frances og blomster fra WOC. Ark fra Pion.


1 kommentar:

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.