mandag 3. oktober 2016

Kongebra



En Layout scrappet på et mønsterark fra restebunken i format 8"8".

Til det blå treverksarket ønsket jeg en kontrastfarge og snappet opp farge fra det grønne i et av bildene. For å få til en ok grønnfarge leitet jeg gjennom Amsterdam akrylmalingen min og fant en jeg kunne bruke. For litt ekstra struktur brukt sammen med stensil har jeg forelsket meg i konsistensen på Marabu akryl moussen. Jeg blandet grønn akrylmaling med hvit mousse for en egen Mousse mix. Dette kan du lese litt mer om HER.

"Kongebra" er en chipboard fra Scrapiniec. "sammen er vi best" er en stickers fra Papirdesign.



Jeg "sirklet" litt hvit Enamel Accents fra Ranger for ekstra kontrast og effekt. Bak bildene har jeg også lagt litt osteklut.



Produkter fra Marabu og Amsterdam distribueres i Norge via Global Hobby og Kunst.

1 kommentar:

  1. Kjempetøff og kul LO 😊 Stilig med den sterke grønnfargen 😊

    SvarSlett

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.