fredag 7. oktober 2016

Mate fuglene

I dag vil jeg vise frem en LO med noen herlige bilder fra en tur til byen i fjor høst. En litt vel overivrig måke snappet maten rett ut av hånden på jenten min.

Bakgrunnsarket her er fra Studiolight. Det er så nydelig i seg selv, så jeg har valgt å ikke bruke flere mønsterark, men heller bygge opp under bildene med washitape og stensilbruk.

 Sammen med stensilen har jeg brukt Marabu akryl mousse.

For å fremheve det viktigste i bildene har jeg brukt chipboardrammer fra Wycinanka. De små sommerfuglene jeg har pyntet med kommer også derfra. Blomstene er fra I Am Roses

Tittelen er satt sammen av chipboardbokstaver, også disse fra Wycinanka. Enamelhjertene, samt geotagen jeg har pyntet med over et av bildene, er fra Marianne Design.

Produkter fra Studiolight, Marabu og Marianne Design distribueres i Norge via Global Hobby og Kunst. For å finne din nærmeste forhandler kan du ta en titt HER.

Ønsker dere alle en nydelig dag!

2 kommentarer:

  1. Utrolig fin! Så flott at du har tatt igjen de hvite og rosa blomstene fra papiret i pynten. Skikkelig herlig! :D

    SvarSlett
  2. Kjempeflott LO, Stilig med rammene. Nydelige farger sammen.

    SvarSlett

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.