mandag 17. oktober 2016

Mer inspirasjon til oktober utfordringen

Det er klart for en påminnelse om månedens utfordring og litt mer inspirasjon fra Team Scrappelyst.

Dere skal fremdeles levere bidragene deres via inlinkz under hovedinnlegget med oppgaveteksten, som dere finner HER.

Jeg har laget en liten eksplosjonsboks. Mønsterarkene jeg har brettet selve boksen av er fra Kort og Godt. Det røde med hvite prikker og det gule jeg har stanset sommerfugler av er fra Studiolight.


Sommerfuglene er stanset ut med dies fra Marianne Design, CR1354 Butterflies. De firkantete mattene med sømpreging er også stanset med dies fra Marianne Design; CR1359 Stitched Passepartouts squares. Kjære konfirmant er stanset ut i svart mosegummi med dies fra Papirdesign.





Her har jeg lommescrappet en side fra vår lille påsketur i år. Det blå arket er fra Papirdesign, samt dottene og klistremerkeordene! "Kongebra" er en chipboard fra Scrapiniec, og den passet knallbra til bildet ;) 



Katrine:
Et konfirmasjonskort i knæsje farger fra meg. Mønsterark er fra BoBunny. Kartongen brukt til tagen oppi posen, samt som matte bak motivet, er fra Papirdesign. Doilyen bak motivet er stanset ut med en Sizzix Tim Holtz die, 661498. Teksten er en die fra Papirdesign, stanset ut i mosegummi. Knallgule enamel dots er fra Marianne Design.



Jeg har laget et kort i en fin lillafarge til denne utfordringen. Jeg har brukt kraftfarget kartong fra Papicolor som base for kortet, og mønsterark fra Papirdesign sin serie "Muligheter". De nydelige kakeserviettene er stanset ut med en dies fra Marianne Design.  Motivet er fargelagt med Copics, stanset ut med en sirkeldies fra Marianne Design og montert på bakrunnen med 3d puter fra Scrapbook Adhesive. "De beste gratulasjoner" er stanset ut i mosegummi med en dies fra Papirdesign.  Blomstene jeg har pyntet med er også fra Papirdesign, mens enamelhjertene og #stemplene er fra Staz.


Jeg har brukt samme mønsterark og oppsett på innsiden av kortet, som på forsiden. Stempelet jeg har brukt på venstresiden er fra Papirdesign og det jeg har brukt på høyresiden er fra Kort og Godt. Jeg syns de gav god mening sammen, selv om de er veldig forskjellige i font/stil.

Papicolor, Marianne Design, Staz, Scrapbook Adhesive og mosegummi, er alle produkter som forhandles via Global Hobby og Kunst.

1 kommentar:

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.