fredag 14. oktober 2016

PL - Hjemmelagede kort

PL kan være skikkelig moro, og for meg er det et hyggelig avbrekk i kort- og LO produksjonen. Det finnes utrolig mye flott å velge mellom når det kommer til PL kort, men noen ganger... ja da passer absolutt ingenting til det jeg hadde sett for meg.

Her har jeg et slik tilfelle, hvor jeg bladde fra ende til annen i PL-kortene mine, men til slutt fant det rette uttrykket i et Papirdesign mønsterark. Da var det bare å kutte til riktig størelse, runde kanter og tadaaaa :D 


Det ble en enkel PL-side denne gang, med lite stasj og mange ord. Jeg ville ta igjen blåfargen i det ene bilde, på såpeboblepinnen til frøkena, og da passet dette arket perfekt! Det heter Naturligvis Grå (dette er baksiden) og kommer fra serien Muligheter.

J
eg har brukt clear klistremerker med div sorte ord, samt chipboards fra Scrapiniec.


I tillegg til en liten historie bak bildene, har jeg valgt å ta med ord som beskriver følelsen jeg får når jeg ser på bildene: Minnene fra den dagen vi ruslet i skogen og så alt fra en 3årings perspektiv.

http://elinshobbykrok.blogspot.no/

4 kommentarer:

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.