torsdag 20. oktober 2016

Pyntet kloss

Hei! Her om dagen var jeg innom Nille og kikket, der fant jeg en grå kloss(med ett annet ordtak på), som jeg syntes var litt kjedelig, så jeg fant ut at jeg skulle pynte den litt!

En av mine favorittfarger er lilla! Og siden den skulle stå i stua, så måtte den jo selvsagt matche gardinene ;) Da ble det ett lilla mønsterark fra Papirdesign.

Jeg brukte akrylmousse og stjernesjablong på bakgrunnen, samt splættet med svart dylusion og tipex. Da var bakrunnen klar. 

'

Jeg har lagt lag på lag med en tag og PL kort. Det stilige ordtaket finnes hos LULU design art her (du får også med en rosa versjon). 


Deretter har jeg pyntet med scribbles and splat thinlits dies fra Sizzix, 

stjerne-chipboard fra Papirdesign

blomster fra WOC

vinkel chipboards fra wycinanka

dotter/stjerne/trekant fra Marianne design

lilla dotter fra Staz

klype fra Panduro

blomstene er festet med gluedots!


Takk for at du stakk innom! Ha en flott dag!





2 kommentarer:

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.