lørdag 11. februar 2017

Grublis for februar - 3 på rad

I denne månedens grublis ønsker vi å se din løsning av 3 på rad. 

Ta utgangspunkt i dette bingobrettet : 

Du velger selv vannrett, loddrett eller på skrå. Hva du lager er opp til deg, men det skal være et papirprosjekt.



Med oss på denne grublisen har vi Marianne Design, og sammen med dem gir vi en heldig vinner disse flotte produktene;



Frist for å delta er 6. mars 20.00Reglene for deltakelse finner du her.

Ann Kristin:
Til denne oppgaven har jeg valgt å scrappe en LO etter skisse nr:2, og da fortsatte jeg nedover på bingobrettet med blomster og chipboard. Tittelen er chipboard bokstaver fra Wycinanka. Ellers har jeg brukt mønsterark fra Kort og Godt. På bakrunnen har jeg brukt grå akrylmousse fra Marabu, samt gullsprayen dems. Marabu produkter forhandles via Global Hobby og Kunst.



Jeg har laget en minneboks til et dåpsbarn, og den passer inn i to linjer fra bingobrettet: Loddrett til høyre: Dies - Medium - Turorial, og vannrett nederst: Blomster - Charms - Tutorial.

Jeg har brukt tutorial nr 62: Minneboks. Boksen er dekorert med Marabu mixed media mouse i fargen hvit,sammen med en stjernestencil. Bildet er fra Lulu Designart. Jeg har brukt bokstaver, halvperler og diesramme fra Papirdesign, samt blomster fra blant annet I Am Roses. Ellers har jeg brukt litt blonder, kakeservietter, splitbinders og osteklut.


Wenche
Jeg har laget et konfirmasjonskort til jente ut fra første vannrette linje på bingobrettet; Skisse fra Scrappelyst (kortskisse #2) - dotter/halvperler - dies. 


Mønsterarkene er fra Studiolight, tekst diesen er fra Papirdesign og de andre diesene jeg har brukt er av ukjent merke kjøpt via ebay. Chipboards bord fra Wyzinanka.



Jeg har laget et bursdagskort denne gang, og brukt linje 2 vannrett fra bingobrettet: Chipboard, stempel og medium.  Jeg har brukt kraftfarget kartong fra Papicolor som base. Mønsterarkene jeg har brukt er fra Kort og Godt, mens motivet er fra Studiolight.  Jeg har brukt Akryl Mousse og Art Spray fra Marabu på bakgrunnen, samt mursteinstempel fra Papirdesign.  Mursteinchipboarden er fra Wycinanka. Gratulerer er klippet ut fra et mønsterark fra Kort og Godt, mens 60 er klistremerker fra Papirdesign. De svarte dottene er også fra Papirdesign, og glitterdottene er fra Marianne Design.


Innsiden er laget med samme mønsterark, chipboard og dotter som på forsiden. Poststempelet er fra Kort og Godt.

Splaten på denne siden er stanset ut med en die fra Sizzix i svart kartong fra Kort og Godt.  Pappa og far er stempler fra Papirdesign.  Produkter fra Papicolor, Studiolight, Marabu og Marianne design, distribueres av Global Hobby og Kunst.



Katrine:
Jeg har laget et lite brettekort til denne utfordringen, og har brukt en linje på skrå fra bingobrettet: blomster, stempel, dies. Mønsterark, lilla roser, halvperler, stempel og rammedie fra Papirdesign. Hvit blomst fra I Am Roses. Bladene er stanset ut med en Sizzix die.

 Kortet holdes sammen av hyssing knyttet i en sløyfe bak.

Utbrettet ser det slik ut. Stempel fra Papirdesign også på innsiden.






2 kommentarer:

  1. Flott oppgave og herlige inspirasjonsbidrag!! Kjempeflotte! :)
    Ønsker dere en god helg! :)

    SvarSlett
  2. I posted my card again and removed 2 challengeblogs on my blog. Sorry.
    Hope you won't remove it again now...because now it's okay according your rules.

    Hugs, Petra

    SvarSlett

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.